ОНЛАЙН ЗАСІДАННЯ ОБЛАСНОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ЗА НАПРЯМОМ РОБОТИ З ОБДАРОВАНОЮ УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ
Дата: 11.12.2020 11:36
Кількість переглядів: 157
Відповідно до плану Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 10.12.2020 відбулось онлайн засідання обласної творчої групи за темою «Створення сприятливого освітнього середовища з метою виявлення, підтримки, розвитку обдарованої учнівської молоді».
Під час роботи обласної творчої групи було розкрито наступні питання:
- «Створення умов для розвитку обдарованості учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти», «Інструментарій для проведення моніторингу у закладі загальної середньої освіти за напрямом роботи з обдарованою учнівською молоддю» (Каленик О.В., методист по роботі з обдарованою учнівською молоддю КЗ СОІППО);
- «Умови розвитку обдарованої учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти Білопільської міської ради» (Євтушенко О.І., директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників відділу освіти виконавчого комітету Білопільської міської ради);
- «Модель (управління) роботи відділу освіти щодо організації роботи з обдарованою молоддю в умовах територіальної реформи та реформування галузі освіти в Україні (на прикладі роботи відділу освіти, молоді та спорту об'єднаної територіальної реформи)» (Гришко О.В., головний спеціаліст відділу освіти Грунської сільської ради Охтирського району);
- «Виявлення обдарованої молоді у закладі загальної середньої освіти (ЗЗСО) та психологічній супровід виявлення обдарованих учнів» (Крупеня А.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи Боромлянського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Боромлянської сільської ради);
- «Перспективний план роботи закладу загальної середньої освіти з виявлення та підтримки обдарованої учнівської молоді» (Грицай Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Великописарівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів);
По завершенню роботи обласної творчої групи учасникам було надано методичні рекомендації та завдання щодо подальшої роботи.